Wednesday, September 3, 2014

Tribute Awan yang Terpilu


Assalamualaikum...

Post kali ini khas saya tujukan bersempena kejadian yang menyayat hati yang menimpa negara kita iaitu kejadian MH 17 yang telah ditembak jatuh di Ukraine. Seperti yang kita sedia maklum, pesawat MH 17 pada masa itu sedang membuat penerbangan dari Amsterdam ke Kuala Lumpur. Nahas kapal terbang ini telah mengorbankan sejumlah nyawa yang amat besar iaitu seramai 283 penumpang dan seramai 15 orang krew yang bertugas di dalam kapal terbang tersebut.

Dengan ini saya Sharifah Fatin Afiqah Binti Syed Abd. Halim ingin mengucapkan takziah buat semua ahli keluarga mangsa dan tidak lupa juga kepada ahli keluarga MH 370 yang mana pesawat tersebut masih belum ditemui sehingga kini.


Salam Takziah daripada kami, pelajar

 Pra-Universiti SMK Segambut Jaya dan  SMK Segambut Jaya



Pray For MH 17 From Pra-U Sejaya   






Pelajar Pra-Universiti SMK Segambut Jaya  



Para pelajar SMK Segambut Jaya  





Para pelajar Pra-Universiti SMK Segambut Jaya   



Pelajar SMK Segambut Jaya     







-Al-Fatihah-
                                              

No comments:

Post a Comment

IT'S ME...!!!

IT'S ME...!!!
Assalamualaikum and hello to all my beloved readers , most of all thanks for reading my blog hope you will get ibrah from my posts...sorry for any mistakes done...if you have any problems,just leave the comments there..i'll try my best to share my knowledge with you...sharing is caring...thanks for visiting...salam ukhuwah..maassalamah wa ilalliqa'..!!!